Askdolu Sohbet Askyerim Askyeri

yorum yok
53 okuma
7 Mayıs, 2020
Askdolu Sohbet Askyerim Askyeri

Askdolu Sohbet Askyerim Askyeri

Neselisohbet,Kapsesi,Kalbiminsesi,Askdolu Sohbet Askyerim Askyeri Evet sevgi arkadaşlar bir makale yazıyım dedim. Askdolu Sohbet Askyerim Askyeri başlıklı tabikide sevgi hani klasik laflar vardır;veya iki insan bir birini sever aşk olurlar gibi yaklaşımlardan ziyade sevgi herşeyi kapsar insaniz kendi huyumuzu bir kaçını severiz veya baska bir insanın huyunu severiz.

Öncelikle belirtmek isterim sevmek sevilmek insan oglunun yaradılısında dogasında var ve hepimizde erkek yada bayan sevgiyi askı tatmak doyasıya yasamak isteriz ask sanal yada gercek hayatımızda nerede yasandıgı önemli degil önemliolan dogru kişiyi bulmak dogru  secim yapmak.

sevgi veya sevmek aynı anlamlimidir. Bana göre öyle o yüzden bu makaleyi yazıyorum örnek vererek anlatıcam arkadaşlar günümüzde şuan zor süreçten geçiyoruz virüs adını söylemek istemiyorum gerçekten insan oğlu için çok kötü süreçten geçiyoruz biz millet olarak gercek ten her ne olursa olsun insan olduğumuz için severek canı gönül den birbirimize kenetleniyiruz.

Bizim ülkede önlemlerimiz cok cok iyi şekilde ve azalmaya başladı bu virus hastalığı degisik yer00lerde devam ediyo bizler örnek alıniyoz şuan onlemlerimiz kuvvetli bagliligimiz kuvvetli çünkü bizler sevgiyle bakıyoruz millet ce o yüzden diğer ülkelerde insanlar birbirine sevgi bitmiş davranarak süreci atlatmaya calismiyorlarmi arkadaşlar görüyoruz ve şuan insanlık adına gurur duyuyoruz sevgi mızden bir baska örneği olarakta şunu soyleyim zamanında ben turuzimde otelde aşçı olarak çalışıyordum.

turisleri kimisi yazın tadını çıkarmak ve deniz keyfini sürmek için geliyor kimiside bulunduğu ulkeden sevgisohbet aşk bulamadığı için geliyo bir gun ben bufede yani akşam yemegi sergilediğimiz yere büfe deriz orda yabancı bir bayan geldi yemek ler harika tsk ederim dedi rica ederim dedim ve türkçe bildiğini ve burayı sevdiği dile getirdi kendi ülkesinde sevgi nedir bilinmedigini diyordu ve burda sevgi için geldiği söyledi her neyse orneklendirdim bu konuyu arkadaşlar sevgi dediginizde sadece ilişki gelmemeli akla canlı cansız manevi her konudu sevmek te var dir.konumu bitirmeden bağlamak istiyorum bizler elimizden geldiğince seviyeli sevgi  ortamı yapmaya çalışıyoruz emeği geçen tüm arkadaşlara tsk ederim.

Askdolu Sohbet Askyerim Askyeri


Bir önceki yazımda « makalem var.
admin

Site web editörü olan admin makale yazarlığı yapar. Site web editörü olan admin .

Benzer Yazılar

mobil sohbet dünyası gonulsohbet

Mobil chat ailemiz Merhabalar sevgili sohbet severler. Hızlıca gelişen ...

Arkadaşlık-Sohbet-Muhabbet

Arkadaşlık-Sohbet-Muhabbet Neselichat,En Güzel Sohbet,Sirin Sohbet,Cici ...

Teknoloji ve bilim

Teknoloji ve bilim Bilim ve teknoloji Nedir Insanlar bu zamana kadar teknolojiyle ...

Yorumlar



Bir Yorum Yazmak İstermisiniz ?